Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Saturnus - 9 juli 2008 20:32

Han hade ingen aning om vilken överraskning han skulle mötas av igår kväll! Han visste att det var vår dag men inget mer. Han blev överraskad! Jag hade tom mutat barnen! De hade myskväll för sig själva och vi fick vara för oss själva! Hade iaf en mycket trevlig kväll!

På fredag ska jag ut och dansa! Vikten har stått stilla igen så jag är inte så sugen på att klä upp mig men jag måste ut! Tack och lov har jag världens bästa kusin som är både frisör och sminkös (dock bara 16 år och självlärd men superduktig, ni som sett vet!!). Hon kan maskera ansiktet och göra underverk med håret. Tänk om hon kunde göra underverk med kroppen också!!! Nej då det är bara upp till mig och ingen annan!

Annrs händer inte mycket. Har totalt tappat fotfästet när det gäller matlagning. Förr jobbade karl regelbundna tider och det var alltid mat 16.00 och vi åt tillsammans. Nu äter han aldrig med oss längre och jag tycker inte om att laga mat till bara mig och barnen. Jag vill äta tillsammans som en famlij! ÅH! Tråkigt!


Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards