Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Saturnus - 14 juli 2009 23:47

Ja då är svägerskan och hennes två döttrar hos oss! Barnen är jätteglada och de har fått bra kontakt trots att de inte förstår varandra! Jag har en uppgift i sommar och det är att lära mig kurdiska och det vore kanske lättare om de också pratade kurdiska. De blandar med persiska och då blir det jobbigt för det har jag ju inte lärt mig!


 Annars har det gått bra hittills och barnen har skött sig galant. Vi inhandlade en pool (20 000 l) en vecka sen och det håller barnen sysselsatta. Jag kommer dock inte visa mig i poolen i bikini medan de är här. Kanske om det blir solförmörkelse! Jag som älskar att bada!


Anars är jag nu inne på min andra semesterveca och det är underbart att vara hemma men jag inser att jag nog kommer vara ganska trött när jag väl kommer börja jobba igen! Det är relativt tufft att hela tiden vara på hugget med the och mat och fika m.m


Nu måste jag gå och vara lite social!

Bye for now! Ska försöka vara lite mer aktiv med bloggandet under semestern!!

Ovido - Quiz & Flashcards