Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måste jag få till. DET HAR FUNGERATBRA I TRE DAGAR. NÖJD ÖVER DET. Blodtrycket ligger nu på 130/80, Det känns också bra! Vikten står stilla! Träkigt"Rent ut sagt blääääää! Men det kommer ske förändringar. Mår bättre men inte helt hundra än! Har fortsat med mina promenader till jobbet och hem.Vissa dagar är jag trött och då får jag skjuts! Speciellt när jag har träning på kvällen. Nu ska jag kämpa hårt men inte tappa balansen mellan vila och träning!


Wish me luck!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards