Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Ja då är det dags att ta nya tag!

Av Saturnus - 19 mars 2008 18:57

Jag den eviga tjockisen ska nu ta nya tag och försöka bli smal! Vi får väl se hur det går men jag bara ska! Har haft en himla tokig tid med en massa tokigheter och det innebär att jag nu måste ta tag i detta. Jag ska från imorgon sätta igång med mitt så kallade bantningsprogram. Hur ska det då se ut? Jo jag tänkte att jag ska fortsätta med träningen som jag älskar. Tyvärr gillar jag att sitta ensam och smaska också. Jag har en ätstörning kan man väl lugnt säga. Oj, nu är det sagt eller skrivet. Jo, sedan måste jag ta tag i ätandet. Regelbundna tider och sunt och nyttigt. Ni ska veta att jag vet precis hur man ska äta men hjärnan verkar inte fungera lite titt som tätt.

Jag tänkte ta denna blogg som et hjälpmedel! Finns det fler av sådanan som jag??? Eller ni andra som är duktiga och nyttiga har ni några bra råd?

45 kilo vill jag bli av med. Så imorgon tittar jag på vågen och hoppas att jag aldrig mer behöver se den siffran på vågen igen!

 
 
camilla

camilla

25 mars 2008 08:32

Jo då det finns fler som du....=)
Jag har oxå tagit till bloggandet för att det ska hjälpa mig i min viktnedgång.
Och änså länge har det fungerat,visst det har funnits svackor men då finns det alltid någon bloggvän som är där och peppar en så man gör ett försök igen att komma på fötterna.
Jag har gått ner 37kg sen min resa började för 3 årsen,men har under tiden gått upp 16kg av de men har nu gått ner 9kg sen i januari.
Så om du vill så länkar jag dig gärna så jag kan komma tillbaka och ge lite pepp i mellan åt.....=)
Ha en bra dag
//Camilla

http://www.hallonpajen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards