Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Saturnus - 22 mars 2008 23:49

Dagens absolut bästa händelse är massagen jag fick. Underbart att bli ompysslad! Tack darling!

Av Saturnus - 22 mars 2008 23:38

Dagen har varit bra! Har idag för första gången på länge ätit normalt. Regelbundet och bra mat! Jag är rädd för att när det är dags för studierna att ta vid igen att ätandet ballar ur som vanligt. Jag måste lära mig att äta ordentligt på dagen när jag har mina seminarier och inte sitta och smaska på kvällen då jag är döhungrig! Fan! Jag kan hålla koll på alla möjliga andra saker men att äta regelbundet verkar vara omöjligt när jag pluggar! Ja, som sagt denna dag var bra! Väldigt tacksam för det. Jag hoppas det blir lika bra imorgon. Jag ska definitivt ta en lika lång promenad imorgon. Ska även komma ihåg att ta på mig stegräknaren!

Av Saturnus - 22 mars 2008 17:40

Vilken härlig dag det var igår! Var med barnen till en stor lekplats och lekte i två timmar. Vad roligt det var! Sedan åkte vi och åt mat. Så gott och det var också nyttig mat. Heja till mig. Men sen när jag kom hem var jag helt slut. Jag som länge varit stressad kände i kroppen att jag behövde vila och det gjorde jag väl en stund men jag har ju examination på torsdag så jag var tvungen att plugga och det gjorde jag tills kroppen sa ifrån. Återigen en släng av panikångest. Min käre make jobbar ju natt så ensam med barnen satt jag och tvingade mig själv att inse att det faktiskt inte är något fel på mig. La barnen och lugnade ner mig och det var över för den här gången. Jag hatar när dessa förbaskade attacker kommer. Inget jag önskar någon annan.

Idag har jag varit superduktig och gått en timmas promenad. Det var faktiskt underbart att gå och ventilera tankar ensam. Börjar känna mig lite bättre och vet at jag kommer nå mitt mål med vikten men det får ta den tid det tar!

Sa det bäst alla!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards