Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Två steg framåt och ett bakåt!

Av Saturnus - 25 mars 2008 19:30

Hur dum får man vara? En knapp vecka har gått sedan jag verkligen lyckats relativt bra med mitt ätande och faktiskt gått ner 2,5 kg. Vad gör jag då? Jo, handlar både godis och en chokladkaka! Chokladkakan är uppäten men tack o lov ligger godiset fortfarande i skåpet. Suget blev för stort men nu efteråt mår jag bara illa för det var så förbaskat äckligt. När ska en idiotisk vana som denna försvinna. Jag fattar att det är äckligt men ändå så handlar jag skiten!!! Blir så urbota förbannad på mig själv! Nej, nu glömmer vi det här eller kommer ihåg och gör inte om rättare sagt. jag ska bli smal och därmed basta!

Längtar efter vår. Vilket förbaskat snöoväder. Måste bara lägga in en bild på min vårliga trädgård och längta ännu mer!

 
 
camilla

camilla

25 mars 2008 19:56

Hej du!
Det är bara till att ta nya tag.....jag vet hur det känns har varit där oxå och suget är SÅ himmla starkt så man kan inte stå emot.
Men nu tar vi nya tag i morgon....=)
Pepp pepp
//camilla

http://www.hallonpajen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards