Alla inlägg den 4 december 2009

Av Saturnus - 4 december 2009 23:38

Ja, det man kan ju undra hur de kom dit! På något underligt sätt hamnane en tallrik rätt i pannan på mig igår! Ajajajaaaa! Sånt som händer eller? Idag har jag alltså haft ont i pannan!


Livet är som det är!


Har legat på soffan och tagit lungt! Usch vad jobbigt! Imorgon ska jag verkligen ut på promenad för att få igång kroppen lite! Längtar!


Jo mamma ringde igår! Hon hade flyttat. Jag visste ju att de skulle flytta men det skulle inte ske nu men nu är det gjort! Känns så konsigt! Barnen har kunnat gå till dem när de velat och det går inte längre. Jo de stora kan men inte de små! Livet förändras!Jag har lite svårt att acceptera att det är så här! Ännu värre komer det bli när det kommer på att de ska flytta till Finland! Det är ju deras mål!


Gubben jobbar och jag sitter hemma med barnen! Jag är så glad att han inte längre jobbar alla nätter! Det var som en mardröm!


Sleep tight!





Ovido - Quiz & Flashcards