Alla inlägg den 27 december 2009

Av Saturnus - 27 december 2009 20:58

Ja då är julen över för den här gången. Det blev en trevlig tillställing med nöjda barn och bekanta! Då är det dags att ta tag i nyårshelgen för att sedan snabbt ladda om för den blivande tonåringens födelsedag. Tretton år är för en flicka stort! Jag tror jag blir ruinerad! Lagom efter januarilönen är det sedan dags igen för kalas. Min äldsta blir 17 år! Det är också ganska stort för det är nu bara ett år kvar till vuxenåldern!!! Ja sedan får vi vänta till mars då ytterligare två familjemedlemmar fyller år!!


Annars flyter livet på . Har varit ledig drygt en vecka och har knappa två veckor kvar! Det är verkligen skönt att vara ledig. Jag behöver verkligen ladda batterierna för att klara mig ända till sommaren. Men veckorna till sommaren kommer gå väldigt snabbt! Men nu ska voi inte gå händelserna i förväg!


Idag har jag tagit en kort promenad och imorgon ska jag försöka ta mig ut igen! det ska tydligen bli kllare så jag får passa på när det går. Jag ska ju också göra två gympapass till vårterminen! det ena är så gott som klart och det andra har jag börjat klura på- Det ska bli roligt att ha två olika pass.


Jag har tagit det lite lugnt med tränandet och ska föraöka komma igång lite försiktigt men jag har lite svårt med att ta det lugnt men jag har insett att jag måste! Så högst tre gympapass får jag köra i veckan i början. Sedan kan jag variera lite bland passen. 


Nej nu ska jag ta och lägga mig på spikmattan en stund! Ska varva ner lite!





Ovido - Quiz & Flashcards