Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Saturnus - 1 maj 2008 00:25

Mamma och jag har jobbat som djur idag! Oj, det flög kakel och matta och träbitar i köket idag! Nästan allt är borta ur mitt forna kök. Endast diskbänken och diskmaskinen står kvar. Behöver ta ner panelen i taket och skrapa loss det sista limmet på golvet. Sedan är det nytt klinksergolv med golvvärme, nya skåp, ny diskmaskin och spis ev en lite köksö, nya tapeter och bröstpanel på väggarna, nytt tak och självklart nytt kakel som hägrar. Golvet blir svart klinker och kaklet blir också svart, panelen i taket vit och panelen på väggen kanske även det vitt eller kanske valnöt. Bänkskivorna blir i valnöt och luckorna blir i ek. Tror ni det kommer passa??? Jag har iaf inte hunnit med att äta onyttigheter idag!

Är lite orolig just nu för jag råkade titta ut ur fönstret och såg ambulansen hos min granne (en nära vän). Hoppas allt är bra med dem! Ska försöka sova nu!

Ovido - Quiz & Flashcards