Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Saturnus - 9 maj 2008 15:11

Attans battans! Jag som skulle vara så effektiv. Hah! Igår kväll satt jag och skrapade det förbannade betonggolvet för det sitter en massa sa"##"s lim som måste bort för att klinkret ska fastna ordentligt. Jag fick bort lite iaf men det återstår en hel del. Jo, sedan målade jag halva taket och skulle fortsätta med andra halvan men oj vad jag började må dåligt. Ont i huvudet, halsen, axlarna ja hela kroppen. Fattade att jag måste ge upp. Duschade lite snabbt och sedan var det igång på allvar. Frös och skakade och var tvungen att lägga mig. Tur man har stora barn som kan hjälpa sina mindre syskon. Det roliga var att tempen var ca 36 grader. Sov lite av och till och sedan kom febern. 37,4 och jag var dödssjuk. OJOJ! Jag har tydligen en väldigt låg temp vanligtvis. Med diverse medikamenter somnade jag iaf. Men oj vad ont i kroppen jag har nu. Och vet ni vad? Min temp alldeles nyss var 35.7 Och vet ni en sak till ? Jo jag målade taket idag iaf. Matt som bara den. Vem ska göra det om jag inte gör det????? Och till sist vet ni vad??? Om jag visste att det skulle vara så förbannat jobbigt att fixa till ett klinkergolv hade jag valt laminat!!!!!! Men vad fint det kommer bli! Du syrran! Min kamera är trasig så bilder kan jag för tillfället inte fixa! Nej nu måste jag lägga mig och vila. För tapeterna ska ju också upp och vem ska slipa och spackla om inte jag! Alla andra är ju också sjuka!

Till alla andra som är sjuka krya på er och ni som är friska hoppas ni håller er friska. Kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards