Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Saturnus - 22 maj 2008 20:27

Nu är det två veckor kvar tlls jag har sommarlov! Om man nu kan kalla det sommarlov! Jag är ju mammamledig för sista gången i mitt liv! Har turen att kunna göra detta den sista sommaren innan jag säger upp mig! Sedan är jag säker på att jag har ett jobb inom skolan där jag ska vara! Tänk att få vara ledig ända till 1 september! Jo till saken! Jag ska from måndagen då jag har lov sätta igång med mitt tränande. Jag har verkligen saknat nautilus. Har bara inte haft tid att ta mig dit. Haft alldeles för mycket omkring mig. Men då är det dags. Jag vill redan nu men jag måste först göra alla uppgifter inför examinationen i mina två kurser jag läser parallellt. Måste ävem se till att tapeterna kommer på plats innan far min ska sätta upp skåpen. Oh, så spännande. Tänk om jag valt fel?? Man vet ju inte hur det blir innan man ser det i verkligheten. Så läskigt. Jag hoppas verkligen det blir som jag tänkt mig. Men hu är livrädd! Ne, nu måste jag hoppa in i dushen för att fräscha upp mig lite innan det är dags för lite schlager. Hoppas så klart att Perelli ska komma med i finalen.

Natti natt på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards