Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Saturnus - 8 februari 2009 22:23

Oh vad jag blir sur! Söndag är den enda dagen på hela veckan som jag kan ligga kvar i sängen och inte behöver dra iväg på någon hanbollsträning eller så. Vad händer då?? Jo man bllir ombedd att stiga upp för det är dags!! Dags för vem? Jag går väl upp när jag vill! Oh, blev iaf så sur och gick upp och städade och åt ingen frukost. Ingen förstår att jag vill vila lite och bara ha mysigt! Nej jag ska upp och fixa o dona så alla andra ska få ha det gött! Oh, mitt tålamod är inte det bästa just nu!


Gympa passet börjar sitta riktigt bra! Har tom utvecklat lite för att skapa variation! 


Har inte alls varit hungrig idag! Det är en skön känsla när man inte känner hunger. Det brukar komma efteråt med huvudvärk men idag har det varit ok! Kanske för att jag varit förbannad? Tror ni det påverkar??? Det tror jag! Betyder det att jag ska vara förbannad varje dag??!! För att äta mindre alltså!!


Imorgon är det en ny arbetsvecka! Skönt då slipper man vara hemma och ha tråkigt! Fasiken vad jag tycker det är jobbigt att inse att det inte är roligt hemma just nu! Det saknas något!! Jo, jag vet precis vad det är! Tyvärr inser inte den andre det!


Oh det blev en deppig blogg idag! Men livet går upp och nerså det är bara att vänja sig!


Natti natt alla!

Av Saturnus - 8 februari 2009 00:18

Hemkommen från tjejkvällen, barnen sover, gubben jobbar! Hade riktigt trevligt. Vi spelade buzz! Oh vilket kul spel!! Jag vann ett par gånger också!! Det var riktigt skönt att bara sitta och prata och mysa och inte behöva tänka på allt som ska göras hemma!


Nu ska jag upp och tita till mina barn och sedan sova! Jag blev lite trött av drickat jag drack!


Tack tjejer för en trevlig kväll! Detta ska göras om!


Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards