Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Saturnus - 1 februari 2009 17:06

Det blev 1,5 timmas träning imorse. Så skönt. Väl hemma åt jag frukost. Mackor med thé. Under dagen har det sedan blivit endast grapejuice. Har hela tiden städat och möblerat om och glömt äta!Inte alls bra! Nu känns det som det är lite för sent att äta för 19.00 börjar gympan. Vill ju inte må illa när jag står där i mitten och ska pigg och fräsch ut. Lite svårt när maten guppar runt i magen. 


Det blev iaf väldigt bra nu i vardagsrummet. Har inte varit nöjd med möbleringen sen vi köpte de nya sofforna men nu är det bra!


Fick överaskningsbesök också idag! Någon jag aldrig trodde skulle dyka upp hos mig! Blev lite paff men det var trevligt!


Väntar nu på bror min och hans sambo! De skulle komma fem för att jag ska åka till gympan sen. De har inte kommit än och känner jag brorsan rätt tar det ett tag  till innan de dyker upp. Synd för jag hade gärna umgåtts lite längre!


Nej, nu ska jag fixa iordning mina grejer så det bara är att dra iväg sedan. Ska nog kasta i mig en Naturdiet också!


Ha det!


Ovido - Quiz & Flashcards