Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Saturnus - 8 mars 2009 21:58

Idag har jag varit handledare för första gången. Jag var ute och övningskörde med min kusin som blir 18 i december . Hon var riktigt duktig. Hon hade lite svårt att köra riktigt sakta men det kommer hon få träna på allt mer med mig för jag anser att det är grunden till allt!


Har idag även haft en bra dag på hemmafronten. Det är riktigt trevligt när det blir så!  Att det snöar ute har alltså inte stört min söndag! Fast jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade till våren!


Jag är också väldigt förväntansfull när det gäller resan till Rom. Det är lite pirrigt också. Allt från att ta  sig från flyget till vårt boende. OOOOOOOh, snart är det dags! En och en halv månad kvar! Jipiee!


Allt för idag!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards