Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Saturnus - 24 mars 2009 21:38

Tufft mentalt på jobbet! En av mina deltagare har cancer och hon mår verkligen inte bra! Jag har väldigt svårt att hantera sådana saker! Blir så känslosam. Speciellt då jag lätt hamnar i en ond cirkel där jag tänker på min moster som gick bort!

Det är väldigt olusting också pga att min moster hade börjat studera innan hon fick cancer och min deltagare hade sökt till precis samma utbildning som min moster var tvungen att avbryta! Jag tycker detta är lite läskigt!


Detta tynger mig en del! Jag vet att jag i mitt yrke kommer att möta människor i alla skeden i livet och det kommer bli tufft men jag kan inte vara en person som inte blir berörd. Jag måste bara lära mig att hantera det på ett bra sätt.


I övrigt är livet helt ok just nu! Börjar anpassa mig till arbetstider. Däremot är min sexåring just nu så jobbig! Hoppas det bara är en övergående fas. Annars vet jag inte...


Tack för denna gången!

Ovido - Quiz & Flashcards