Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Saturnus - 15 mars 2009 22:25

Känner mig på topp just nu! Börjar må bättre i kroppen, vikten börjar sakta men säkert krypa nedåt och på hemma plan är allt GREAT! Börjar längta till resan! Ska bli helt underbart! hopas det är fint väder så man blir lite brun under alla dagars strapatser. Jag har börjat lära mig lite italienska fraser. Kan ju vara bra att kunna några! Ni vet jag älskar språk! Jag behöver också lära mig kurdiska på riktigt nu. Makens far och mor ringde och jag kunde inte säga så mycket till dem! Det är inte alls roligt. Så det blir ett mål! Jag ska kunna lära mig det så att jag kan kommunicera! Så är det bara!


Nu lyssnar jag på Moving on med Sarah Dawn Finer. Rysningar! Vilken låt!!


" I'm moving on, and I'm gonna get stronger now

and nothing will break me down. I will  not give in to doubt,

those days are gone, I can be who I wanna be! Start living my life for me

I believe it finally,

I'm moving on"


Oooooh wow!


Idag hade jag gympapass igen! Jag hade bytit ut lite låtar och damerna verkade gilla schlager precis som jag!


Även denna text är helt underbar!


" You're not alone,

you're not the only one who hurts,

 you're not alone,

 this is the moment of rebirth

I 've seen your heartache,

I feel the pain you hide inside

You're not alone,  

come let me hold you"


Helt fantastiskt!


Allt för idag!




Ovido - Quiz & Flashcards