Alla inlägg den 1 april 2009

Av Saturnus - 1 april 2009 22:45

JO då! Visst blev jag lurad idag! Fick sms där personen ifråga skrev att någon ringt och frågat efter mig!!! Näe det hade ingen gjort men om jag läst hela meddelandet hade jag sett att det var ett arpilskämt istället för att verka desperat!!! Ja de flesta jag skickade det till gick på det också!! Hahahaaaaa! Ja, det kanske låter galet men det var kul!


Livet är helt ok! Vikten har sakta men säkert börjat vandra nedåt! Har anpassat mig till jobbet! Hoppas nu bara att jag får stanna kvar efter vikariatet!

Våren är här! Det är helt underbart med ljusa kvällar! Jag får sån energi!Svas kursen är inne på sista delkursen! B-uppsats ska skrivas! Har man skrivit en c-uppsats ska väl en b-uppsats gå vägen! Fast lite skrämmande är det för hon vi ahr är tuff och med c-uppsatsen gick det ju åt skogen på ventileringen! Tur att den pärsen är över!


Ha det gott alla!

  



Ovido - Quiz & Flashcards