Alla inlägg den 9 april 2009

Av Saturnus - 9 april 2009 23:22

önskar jag er alla!


Måndag blir det kryssning med barnen! Annars blir det träning och vila som gäller! Det var länge sedan jag var ledig 4 dar på raken! Och snart är det ju dags för Rom! Lite oroligt nu med jordkaslv och allt men jag är optimist.


Såg yesman alldeles nyss! Den filmen har verkligen ett budskap! Se det positiva i livet och sitt inte bara hemma och uggla. Ta vara på familj och vänner innan det är försent!


Så syrran jag hoppas du är hemma imorgon för då ringer jag ett samtal!


Annars är det mesta ok! Med jobbet väldigt osäkert hur det blir till hösten men jag är som sagt optimist! Sen är frågan undervilka former jag kommer arbetea och i vilka ämnen! Jag vill ju bara inte släppa svasgruppen jag har! De är helt fantastiska. Alla med sina egenheter men otroligt trevliga och villiga att lära sig allt möjligt!


Så är mycket ägg och påskgodis och allt annat som hör påsken till! Och ni som besökt blåkulla kan ju berätta hur kul n hade!


:) Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards