Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Saturnus - 21 augusti 2009 22:46

Nu har det lugnat sig lite efter alla sommarens gäster. Det har blivit väldigt tyst här hemma! Antigen är det för mycket eller inget alls! Ja man blir aldrig nöjd!


På jobbet är det full fart. Nya deltagare kommer och det är så roligt att träffa dem alla! Vilka historier de har att berätta! Idag blev jag helt tårögd! Vilka livsöden!!! Vad stolt jag blir sen när det går bra för dessa individer!!

Jag är så tacksam för att jag får jobba med det jag vkligen brinner för! Inte en enda dag är jobbig! Underbart!


Jag har ju varit rätt så inaktiv när det gäller gympa! Igår var jag iväg på cirkelträning med mina gympakollegor i föreningen. Jag tjockisen och tre vältränade personer. Jag tog i för kung och fosterland och var helt spyfärdig men jag klarade det. Det var det tuffaste jag gjort på länge. Det var ca 13 olika stationer med styrka och kondition. 20 sekunder på varje station och sedan byte och ingen vila emellan! Pust och stön! Men vad tacksam jag var att mina kollegor stöttade mig och peppade mig och hejade på för att jag skulle fixa det hela! Jag är så imponerad av mig själv också! Efteråt var jag illamående ett bra tag Idag har jag en rejäl träningsvärk! Och vet ni! På söndag ska jag på styrkepass. Det är som bodypump och jag antar att jag får åka rullstol till jobbet på måndagen! Men nu känns det som jag kommit igång igen! Nu ska jag bli så vältränad som jag var innan och ännu bättre.


Det är ju sååååååååå roligt!


Imorgon är det poolspel med sonen. Han ska spela fotboll. Förra helgen var vi på cup! Inatt jobbar karln så då blir det jag som får åka. Annars ville sonen att pappa skulle följa med! En annan gång!


Ja det var allt för den här gången! Jo, jag ska nu knåpa ihop ett gympapass och jag kommer nog att lägga in en sektion med cirkelträning i mitt pass from denna termin! Wish me luck!


Natti natt!





Ovido - Quiz & Flashcards