Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Saturnus - 23 augusti 2009 22:23

Har nu varvat ner efter ett styrkepass. I timmas styrketräning i grupp med skrivstång och vikter. Jag har nu så ont överallt! Vet inte om jag kommer upp ur sängen imorgon! Men så underbart att vara igång med träningen igen! Om en vecka är det dags igen! Hoppas jag inte får lika ont då men jag antar att jag kommer ta i för kung och fosterland! Jag ska ju nu komma i bättre form! Ja, nu igen! Vi får väl se hur det lyckas. Gubben har också gått upp under sommaren så  han vill också gå ner i vikt! Igår var vår middag sallad med kassler och morötter och en liten bit baguette! Det var faktiskt väldigt mättande! Det kanske finns hopp för mig också! Nej nu ska damen hoppa in i duschen och sedan läsa lite bok! Läser en bok som heter " Dömd att stenas".


Förresten! Jag skulle ju på poolspel igår! Det blev inget med det inte! Karln skulle komma hem vid 6 på morgonen så att jag och sonen kunde åka men när jag vaknar kl.7 är han inte hemma! Han var på vär till Köping. En körning. Så jag fick i all hast hitta skjuts till sonen och tack och lov kunde han åka med kompisen i laget! Och senare på dagen gick jag och maken en låååång promenad!Det tog 2 timmar att gå den rundan! Runt sjön! Jag hade lite träningsvärk av det också idag! Så nu gör det dubbelt så ont!Ajajajajaaaaaaaa!

Ha det bäst alla!


Ovido - Quiz & Flashcards