Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Stel och trött! Ungen skar sig in fingret!

Av Saturnus - 15 februari 2009 21:37

Tre pass idag; promanad, gympa hemma och gympa ikväll! Nu är jag så stel! Jo, jag har stretchat men det hjälper inte så bra! Gympa passet var riktigt kul idag! Får sån energi när jag har bra musik! Vikten neråt och krafterna kommer sakta tillbaka! Skönt! Jo, det är en himla lång väg kvar att gå men det går åt rätt håll iaf.


Är också såå trött! Imorgon är det jobb! Barnen och maken får ligga kvar i sängen när jag ska upp och jobba! Inte så kul men har man ett jobb så har man och det ska jag vara tacksam över! När ja blir anställd på riktigt så kan jag spara ihop flextimmar och vara ledig en hel vecka! Så bra med de där flextimmarna! 40 h sprotlov 40 timmar påsklov! Jag kommer att ha en underbar tid framför mig!


Jo, måste berätta. Min minsting hade i skolan i torsdags elevens val! Hon är sex år och skulle tälja! Det slutade inte så bra! Når jag frågade henne om det sa hon: jag skulle tälja men jag täljde i fingret! Ja det blev ganska djupt! Hon hade inte gråtit alls för hon sa att det inte gjorde ont. Duktig tjej! Däremot hade hon ont senare. Nu verkar det bra iaf. Lite blått här och där men inte ont! Bra att lära sig hantera en kniv mn det går inte alltid bra!


Nu måste jag ta en välbehövlig dusch och sedan förbereda mig för sängen! Måste sova för imorgon har jag tänkt börja gå till jobbet och då måste jag upp tidigare! Det är det värt om vikten börjar röra sig nedåt lite snabbare!


Ha det bäst alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards