Alla inlägg den 7 september 2009

Av Saturnus - 7 september 2009 22:43

Ja då är kl. mycket! Jag kom hem från jobbet och min syster och en kompis var här!Vi snackadeoch fikade och helt plötsligt var klockanhalv 11. Nu är jag trött. Ögonen är torra och jag bara måstefå ut inserna! Det är tydligen komedi på tv. Så bye for now!

Av Saturnus - 7 september 2009 16:10

--- Blev ju faktisk väldigt lyckad. Jag som tror att jag inte kan laga mat men det kunde jag ju! En glad överraskning. :) Snart ska jag undervisa sfi-elever och det är mycket intressant! Idag är jag bara lite trött och inte riktigt laddad. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den här kvälen med deltagare på olika nivåer och samtidigt vet jag ju precis vad jag vill men jag är ju inte ensam om att ta hand om de här deltagarna!



Jag har ont i magen också och det gör inte saken bättre. 


För övrigt mår jag väldigt bra!


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards