Alla inlägg den 16 september 2009

Av Saturnus - 16 september 2009 22:58

Ojne voijne! Kl.19.00 började jag mitt pass för idag! Ja, det gick väl bra som vanligt och jag tog det relativt lugnt. När min ärade ledarkolega kom in i salen sa hon att jag ska väl nu ta och prova hennes pass. Box and kick! Jag tvekade lite och sa ok om det är någon som inte har någon att träna med (för man ska vara två och två). Det verkade lugnt och jag gick ut ur salen och talade med mina gymnaster. Då ropar kollegan på mig! Kom tillbaka! Jag har ju varit nyfiken på passet bra länge så jag gick in lite nervöst och visste att passet skulle vara tufft  och ja det var det också! Jag hade inget vatten med mig så jag trodde jag skulle drutta omkull men tack och lov kunde jag spring ut och få i mig lite vatten! Det gjorde susen och jag klarade resaten av passet. Så nu är jag fast och kommer garanterat gå på passet varje vecka! Så mina träningsveckor ser ut så här nu för tiden:


Måndag: Träning på gym eller simma när jag har lust!

Tisdag: Aerobic + cirkelträning

Onsdag: Mitt eget pas + box and kick

Torsdag: Aerobic ( imorgon ska jag prova stepmuskel vad nu det innebär)
Fredag: Cirkelträning
Söndag: Styrkepass

Det blir alltså 6-8 pass i veckan. Är det nu så att jag inte går ner i vikt under denna termin vet jag inte vad som kommer hjälpa mig gå ner i vikt! Jag kommer ialla fall vara i form! Det är kanske huvudsaken. För nu är jag stark men konditionen får man leta efter. Näe nu överdriver jag: Jag har faktiskt otroligt bra kondition för att vara så tung som jag är!

So wish me luck in my mission to be fit and slim! Hahahaa! Slim kommer jag aldrig bli.....

NÄE NU MÅSTE JAG SOVA SÅ ATT JAG ÄR UTVILAD TILL JOBBET OCH LADDAD INFÖR MORGONDAGENS TRÄNING!

NATTI NATT!
Ovido - Quiz & Flashcards