Alla inlägg den 22 september 2009

Av Saturnus - 22 september 2009 22:36

Det här är tredje veckan av hårdträning och det börjar ge resultat! 4 kg har försvunnit av min kropsvikt ocvh det är ju bra! Jag har nog blivit flera kg tyngre av mina nya muskler så jag börjar bli lite slankare. Ja, så slank man kan bli när man är så tjock som jag! Hehe!


Denna vecka har jag hunnit med två pass redan och har minst 4 kvar. Jag älskar att träna! Jag fattar inte hur jag klarade mig den perioden jag inte tränade. Det är ju det jag får sota för nu! Nu måste jag ju pterigen gå ner de kilon som jag gick ner förra gången!


Har även kommit igång på Nautilus igen! Det var helt underbart att träna (och det känns idag) och sedan sätta sig i bastun och bara koppla av! Jag antar att jag kanske tränar ett eler två pass på Nautilus i helgen! Skulle jag göra det så har jag 6 pass kvar den här veckan! Jag har blivit träningsnarkoman!


Nog om träning! Mat är en annan ska som jag ändrat totalt! Jag äter frukost på morgonen, något lätt på lunchen och sedan blir det mat på kvällen och that's it! Jag har inget större sug att stoppa i mig en massa skit! Jag hoppas att det också sätter sina spår på vågen! Jag väntar!!!!


Så idag är jag glad och gladare blir jag när jag blir starkare och smalare!


Heja till mig!

Tack för idag!


Ovido - Quiz & Flashcards