Alla inlägg den 6 april 2008

Av Saturnus - 6 april 2008 23:08

Oj vad tiden går fort. Har nu gjort en vecka praktik på en skola i en trea. Intressant. Har inte haft tid att tänka på min vikt och inte heller på panikångesten. Tack o lov. Har ätit väldigt regelbundet. Är ju på en skola där man äter lunch och har fikaraster och då har jag ätit frukt. Lite svårt på kvällarna när jag är ensam men det blir bättre. Mår fin fint förutom att jag känner att jag inte orkar som förr. Har så ont i axlarna och därför har jag svårt att sova om nätterna. Vikten har faktiskt stått stilla och det ska jag nog vara glad över. Jag ska iaf från och med imorgon försöka äta havregrynsgröt till frukost. Frukt är ju väldigt gott och godis faktiskt himla äckligt när jag tänker efter. Måste bara vänja av dessa knäppa vanor som man har. Nej nu måste jag försöka sova. Har ju min praktik imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards