Alla inlägg den 12 april 2008

Av Saturnus - 12 april 2008 16:34

Frukost/ lunch: Två mackor med ost och två knäcke och en kopp the!

Åt sent för sonen spydde hela natten och jag sov länge!

Middag: Aubergin och tomat med persilja och bröd.

 Drack vatten till.

Kvällis mellis: Det blev en kopp grönt Citron the till kvällen.

Dagen har varit jobbig. Nu har tredje familjemedlemmen fått magsjuka och jag är forfarande förkyld och har haft sådan huvudvärk idag! Beror kanske på att jag ätit så dåligt.  Ska nog ta en naturdiet innan läggdags för jag är ju superhungrig. Har inte haft lust att äta idag. Hoppas mogondagen blir lite bättre. Fasiken! Antingen äter jag alldelses för mycket eller alldeles för lite. Balans vore kanske lite bättre! Och helt plötsligt just nu kom en våg av illamående. Är det hunger eller är det magsjukan på gång???? Det visar sig nog!

Hoppas på bättre väder och bättre humör till imorgon!

Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards