Alla inlägg den 28 april 2008

Av Saturnus - 28 april 2008 23:42

Det var ett tag sedan sist! Var tar tiden vägen??? Jag som skulle banta! hahaha! Det verkar gå åt skogen! Hinner inte ta tag i saker och ting. Äter i förbifarten och tankarna är inte på vad jag stoppar i mig. har visserligen inte tid att äta ordentligt men när det väl blir så blir det bara skitmat! Saaa...an! F...n! Nu är jag lagom förbannad på mig själv. Annras har jag haft examination idag! 10 minuters föreläsning om dokumentation, bedömning och utvärdering. Det gick väl bra! Hoppas bara att betyget som man får vänta på i 3 veckor blir bra! Jobbat inom skolan har jag också. Ska göra det även tis och ons! Så kul! Längtar tills jag är färdig utexaminerad och fått ett jobb!

Nyatag! Ha! Jag vete sjutton om jag kan det???!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards