Alla inlägg den 18 april 2008

Av Saturnus - 18 april 2008 23:23

Dagens bästa är definitift känslan av kärlek!

Av Saturnus - 18 april 2008 23:13

Ena dagen går det hur bra som helst och nästa går åt skogen! Tack o lov att jag ändå har tagit två promenader idag! Imorgon blir det Ikea och titta på kök! Jag ska ha ett nytt kök! Nej nu ska jag leta musik till mitt avslutningspass. Måste ha lite somrig musik att gympa till. Om ni missat det  så är jag ironiskt nog gympaledare! Jag började faktiskt ca 10 år sedan för att jag trodde att flera större människor skulle vilja gympa och jag annonserade att även jag som ledare är stor! Ingen stor människa kom! Tyvärr! Men tack och lov fortsatte jag som ledare. Inget jag ångrar! Oj måste även berätta att jag har en ämnesomsätningssjukdom som gör att det inte riktigt fungerar som det ska. Jag inbillar mig att det gör att jag har svårare att gå ner i vikt!

Jaja!

Tack o hej! Leverpastej!

Ovido - Quiz & Flashcards