Alla inlägg den 19 april 2008

Av Saturnus - 19 april 2008 23:48

Var till Ikea idag och spanade in mitt nya kök. Vem hade anat att det är så mycket att tänka på. Luckor hit och luckor dit, högskåp, väggskåp, bänkskåp och bänkskivor och sedan tak och golv och panel osv. Jag är iaf så peppad inför det nya! Såå peppad att jag hela kvällen har gått runt i hemmet och småstädat eller jag har nog nogastädat i en hel del vrår som jag förträngt. Fint blev det iaf. Har man ett hus på 6 rum och kök samt 4 ungar i åldrarna 5-15 så blir det smutsigt ganska snabbt. Har även varit duktig och gåt en promenad idag. Passade på när jag skulle lämna in en film (Hairspray). Jag tog en rejäl omväg på vägen hem från affären. Så dagens motion är avklarad. Denna dag får jag vara nöjd över men städa så noga igen nästa lördag??? Nej, jag skulle inte tro det. Kanske till jul!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards