Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Saturnus - 19 juni 2008 15:15

Oj, vad tiden går fort! Har inte hunnit sitta vid datorn överhuvudtaget på hur länge som helst men nu hoppas jag att jag hinner lite mer än vanligt. Köket är så gott somklart. Kaklet sitter nu på plats (fogen saknas dock ännu men det blir snart klart) och köket är användbart.

Studierna har gått bra. Inget att komplettera eller så. Bara att släppa loss och ha kul hela sommaren. Ja, så kul man kan ha det utan sol. Vill ha värme och sol. Kunna bada och sola och bara mysa. Men nej då det ska regna varje dag och vara kallt. Bläääh!

Vikten, vilket är mitt huvudsakliga ämne på denna blogg, har gått ner lite till. I måndags var jag till en dietist som berättade för mig hur jag ska äta. det var ju inget jag inte visste innan jag kom dit men alltid bra att få en påminnelse. Har tid hos dietisten i höst för att checka av hur det gått. Så nu har jag lite press på mig. Ska ta tag i tränandet igen och börja promenera igen. Allt detta har legat på is under studierna och under renoveringen av köket men nu ska det tas tag i igen.

Jag älskar ju att träna! Har faktiskt saknat det oerhört mycket. Nästa vecka börja allvaret.

Ha det gott alla glada men ha det gott alla ni som är sura också!

Ovido - Quiz & Flashcards