Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Saturnus - 25 juni 2008 20:39

S..ans. Hel..e. Det går verkligen inge bra för mig. Vad ska ske för att jag ska få till detta? Äter inte så illa men har ingen lust att gå ut. None what so ever. Blääh! Jag måste verkligen ta i med hårdhandskarna för att komma igång! Men hur??? Måste jag ha en polis som ser till att jag får till mina träningstillfällen? Min utmaning har inte fungerat än så länge men har ingen lust. Hur ska jag få lust? Vädret gör mig galen också! Jag vill ha soligt och varmt. Jag vill inte frysa när jag går ut. Näe jag måste bara ta tag i det här. Det är ju faktiskt bara jag som kan styra mig själv!!!! Och ta mig sjutton så ska jag ta kontrollen nu. Jag måste skriva upp allt jag äter och hur mycket jag rör på mig varje dag! Det ska bli min uppgift för en vecka till att börja med! From imorgon och en vecka framåt. Jag ska gå ut stenhårt. Fan för mig om jag sabbar detta igen! Jag ska röra på mig lite redan ikväll! Kanske lite gympa i vardagsrummet. Skriver  upp antal minuter efteråt!

Wish me luck!

Ovido - Quiz & Flashcards