Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Saturnus - 27 juni 2008 21:54

Han besökte vår stad idag! Tittade  på småtalangerna med tre av mina barn och Tobbe var konfrencier. Han var supercool tyckte barnen. han tom gjorde trolleri för alla mammor. Haha! han trollade sig själv och blev Brad Pitt! Ja, det misslyckades så klart men han försökte. Det mest positiva var att vi gick ner och gick hem! En lååång promenad för både mig och barnen. Visst, inte gick det i superfart men vi gick iaf. Det var faktiskt riktigt skönt att promenera.


Hur gick det med maten idag?

Inte så bra innehållsmässigt men ändå regelbundet. Det har varit den största boven i mitt fall! Har inte känt min så där äckligt supermätt och har därmed inte ätit så mycket att jag mått dåligt och det är ju positivt. Måste nu programmera in regelbundheten och sakta men säkert börja ändra på innehållet. Det ska gå så är det bara.

Over and out for today!

Av Saturnus - 27 juni 2008 12:20

Frukost: 1 Knäcke med lätta och ost, två rostade med marmelad och ett grovt bröd med tomat, gurka och ruccola.


Mellis: Cafe latte med nån kaka och en bullbit. (man ska då inte ha besök som ska ha god fika)


Middag: Korv med bröd två st. Vatten till.


Glass på stan.


Två knäckemackor med thé på kvällen!

Ovido - Quiz & Flashcards