Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Saturnus - 29 juni 2008 22:26

Fotbollsträning för Wille Walle! Jag gick på lite info om hudvård. Måste lära mig allt om de produkterna om jag ska kunna sälja! Det är även viktigt att man lär sig allt om bokförning annars kan det ju bli fel!

Karln vaknade 12.30 och åt frukost och åkte till jobbet. han kommer väl hem vi ett inatt. galet tråkigt med en nattjobbande karl. Blääh! När ska vi ses?

Jo, barnen och halva grannskapet har badat i poolen. Visst gillar jag ungar men inte alla på en och samma gång.

Har målat det sista fönstret i köket , putsat det och sättit upp gardiner. En vacker dag kommer jag lägga ut en bild på mitt nya kök! Det blev fint om jag själv får säga (skriva).

Målade även paradhyllan så att den passar in i köket och nu sitter den på plats med.

Idag har jag knappt orkat bry mig om maten och det har blivit lite hippt som happt men imorgon är en annan dag!

Måste bara få skriva att det är helt underbart skönt att veta att jag får pyssla med mitt i min egen takt och veta att jag får göra det ända till 1:a september då det är dags att skriva c-uppsats!

Sov gott allahopa! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards