Alla inlägg den 4 november 2009

Oj!

Av Saturnus - 4 november 2009 22:13

Ni vet att jag leder gympa (om ni läst min blogg tidigare vill säga). Idag sprang vi baklänges en liten stund för det ska tydligen vara bra och vad händer då? Jo, en av damerna snubblar på en matta och ramlar baklänges och slår i bakhuvudet. Vilken otur! Jag lärde mig en läxa och det är att kontrollera vad som ligger på golvet innan jag gör övningar som dessa! Jag har ju varit lite krasslig och inte gympat eller tränat sen förra veckan och jag kände att kroppen inte riktigt var med som den brukar! Så jag är inte riktigt helt hundra i kroppen än men det ska jag bli! Jag saknar att gå på aerobic så imorgon blir det av i alla fall!


Jag har ju nu vikariat och har lämnat in min ansökan för att få ett fast jobb och det kommer vara en lång väntan på svar om jag får tjänsten. Jag tror att det kommer gå vägen men man kan ju aldrig vara säker! Men håll alla tummar och tår för mig!


Nej, nu ska madam gå och lägga sig så hon är utvilad till morgondagens strapatser!


Natti natt på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards