Alla inlägg den 24 november 2009

Av Saturnus - 24 november 2009 21:02

Ojne vojne! Då har 4 i familjen tagit vaccinet idag! Lite ont i armen men inget värre än så länge men det kan ju komma under natten och imorgon! Idag har jag jobbat och tagit det lugnt. På arbetstid var jag och vaccinerade mig. Det blev en lugn dag! Stora damen har ju ätit två antibiotika kurer för halsbölden och idag var det dags för en ny kur men för urinvägsinfektion. Hon har det inte lätt. Tur att hon än så länge inte drabbats av svinis! Nu är det bara maken som inte vaccinerat sig!


Mina "gubbar" sitter just nu bakom ryggen på mig och tittar på fotboll; Barcelona mot Inter!! Min lilla gubbe är helt tokig i fotboll. Han lever verkligen för det!


Ja nu ska jag ta mig lite tid att bara sitta och ta det lugnt. Jag behöver det verkligen!


Take it easy!

Ovido - Quiz & Flashcards