Alla inlägg den 9 november 2009

Av Saturnus - 9 november 2009 21:25

Idag har jag ångrat köpet på min korsett. Jag hade ju inte tänkt mig att jag skulle få en begagnad en. Inte alls kul att betala en sådan summa för att upptäcka att man får en rätt så begagnad vara. Hoppas bara att jag får pengarna tillbaka!


Annars är allt ok! Minsingen ska sjunga i luciakören!  Det ska bli kul att höra henne sjunga på kröningen av vår Lucia!


Denna vecka är det också mörkerkväll på skolan. Lite jobbigt med 3 ungar som ska göra samma sak! Men näst äldsta damen gick med storasyster och de två minsta får gå imorgon med far sin! Kanoon! Jag ska på aerobic och cirkelträning. Jihaa! Jag har en rejäl träningsvärk idag! Var på styrkepass igår!


Börjar bli lite nervös. Hur ska det gå med jobbet? Kommer jag få det eller ???? Och vad ska jag göra i så fall??

Jag vill ju verkligen ha det här jobbet. Och det är ju tillsvidare!!!


Håll alla tummar och tår!!





Ovido - Quiz & Flashcards