Alla inlägg den 19 november 2009

Av Saturnus - 19 november 2009 23:24

Oj, oj. Nu börjar infgluensan närma sig med stormsteg. Brorsans "bonusbarn" Minstingen har fått svininfluensa. Killea är 4 är gammal och har mått pest! Hög feber och uttorkad! Kraken har varit på lasarettet och fätt drop! Nu verkar det som storebrodern också smittats. Så snart är det brorsan och sen resten av familjen! Jag skulle ta vaccinet idag men då var det slut på vaccin. Så typiskt! Min äldsta har fått vacinet igår och idag har hon haft feber men mår nu bra! Resten av barnen får vaccinet nästa vecka! Jag får snällt vänta till tisdag nästa vecka!


Idag har jag varit make up modell! Wow vilken upplevelse. Vi visade tillsammans hur olika färger påverkar ansiktet. Jag fick inför ca 60 personer sminka mig med varma färger på ena sidan och med kalla färger på andra sidan! De tyckte det blev snyggt. Är jag då en person som ska ha kalla eller varma färger? Vad tror  ni? Jag passar tydligen i båda! Det är visst inte så vanligt har jag förstått. Det var  i alla fall väldigt roligt att få göra en sån här grej! De sa tom att jag är så vacker! Jag vacker???? Jo tydligen!! Med den tanken går jag nu och lägger mig!


Så tack alla!


Natti natt!,

Ovido - Quiz & Flashcards