Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Saturnus - 13 augusti 2008 11:35

Oj vad jag har varit duktig. Måndag 40 min kondition på gymmet plus en timmas promenad på kvällen. Igår 1 timma på gymmet (träningsvärk) och 1,5 timmas lunkande i skogen på jakt efter svamp. Hittade en enda trattkantarell. Snart är det dags att ge sig ut på ny jakt för svamp ska jag ha. Måste bara hitta ett bra ställe. Plockade lite blåbär också! Räcker till en paj att bjuda på nån dag! Ätandet har varit rätt så ok de senaste dagarna. Inget extremt överätande som jag brukar syssla med. Träningen har även gett resultat= minus 2 kg. Ska nu fortsätta på den vägen. Idag hinner jag inte till gymmet men ska hinna med en promenad på kvällen. Imorgon och på fredag är jag bokad som vikarie på ett fritids. Ska bli kul att tjäna lite egna pengar. Har ju snyltat på äkta hälften hela sommaren.

Jag och min träningskompis har bestämt att vi ska göra en resa till Rom i vår. Det ska bli sååå kul det med! Längtar redan. Nästa sommar ska vi också åka utomlands med hela familjen. Jag hoppas det blir en sol och bad semester denna gång. Älskar bad och sol!

Nu är det knappa tre veckor kvar tills skolan börjar och några dar tills barnen börjar skola . Dags med lite rutiner igen!!! Skönt. Äkta hälften har fortfarande sååå ont i axeln och nacken. Han kan inte göra något. Det är förbenat jobbigt!

Snart drar även träningen med Hopplös gympa samt aerobic. Ska gå på alla pass som jag bara kan!

Over and out!!

Ovido - Quiz & Flashcards