Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Saturnus - 20 augusti 2008 21:59

Styrketräning i 1.5 timma inklusive 30 minuter kondition! Superskönt! Jag känner hur konditionen gått ner men jag ska tillbaka! Imorgon blir det ett nytt pass! Nu är ju mamma hemma från Finland och hon kommer vilja träna ofta och då ska Jag med! Tur man har vänner som kan dra med en ut från huset. Hoppas verkligen jag kommer fixa det samtidigt som jag skrive C-uppsats, läser svenska som andra språk b ( obs jag behöver inte det för min svenskas skull utan jag vill bli lärare i det) samt leda ett pass gympa plus vikariera på skolan. Det kanske inte låter som så mycket men den som vet om mina panikångestattacker (tidigare bloggar) vet att det kommer bli tufft för mig! Träningen är väl dock det som kan underlätta men hur ska man hinna iväg när man måste se till att plugga så man kan skriva en bra uåppsats! Att läsa tar verkligen tid. Men det som verkligen tar tid är att se sammanhang i olika texter och sedan utifrån det pussla ihop dem till en hejdundrande uppsats.

Linserna sitter nu fast i ögonen och de måste tas bort! Ätandet idag har varit ok. Orkade bara inte skriva ner allt idag!

hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards