Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Saturnus - 19 augusti 2008 08:54

Frulle: Tre mackor med en kopp thé!


Mellis: Fil och müsli!

Kommentar: Måste verkligen hålla tre timmar mellan målen och se till att jag håller vad jag lovat mig själv. Jag är sugen på allt möjligt men jag ska hålla mig. Det värsta är att jag inte har så stora problem med det på dagen när karln är hemma det är kvällen som är värst. Därför måste jag äta ordentligt på dan så att inte suget ökar till kvällen! Ska nu klura ut en mättande och bra lunch! Vi får se vad det blir!
 

Lunch: Mackor med thé.

Kommentar: Inte så intelligent val av lunch!


Mellis: Nektarin

Kommentar: Oh, jag har hittat frukten!


Middag:Makaroner och korv! Vatten som dryck!


På kvällen kom suget och det blev lite glass samt en kopp kaffe! Totalt sett så är detta dock den bästa dan på länge! Det blev ganska bra tider och inget spring i kylskåpet. Måste kommentera mitt val av start igen. Det verkar som jag fattar att jag måste ta tag i detta varje gång det är dags för mens! Typiskt så är det den perioden i månaden som suget är som värst!!


Dagens aktivitet är dock ganska bra! Har fraktat ca 3-4 kubik ved in i vedbon! Samt klippt gräsmattan och städat och pysslat lite hemma! Känns bra fast ätandet inte riktigt är i topp!

Dagens bästa stund var iaf när kära mor och far kom hem från Finland efter 2 månader. Har saknat dem så!

Imorgon är en annan dag och jag börjar känna suget efter träning, gympa och plugget. Har idag fått bekrätat att jag har en medförfattare till C-uppsatsen och behöver således inte oroa mig för att inte hitta någon! Så skönt!

God natt nu alla glada och ni som är sura önskar jag en ännu godare natt!

Pussisar och kramisar!


Ovido - Quiz & Flashcards