Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Saturnus - 31 augusti 2008 11:34

Hon hade med sig en vän som visade sig vara en liten bortskämd djä..l! Jag gjorde allt för att de skulle trivas men redan när de skulle lägga sig började de tjafsa! Så min vän sedan länge stack med sin vovve och lämnade sin vän som jag inte känner överhuvudtaget. Hon kom inte tillbaka förrän nästa morgon! Den här vännen till min vän gick omkring hela dagen medans jag hade kalas för minstingen i ett superkort linne där halva bakdelen nästan skymtade. När min käre make vaknade kunde hon inte ens gå och klä på sig utan låg i soffan och väntade på att bli upp-passad! Förbenade unge!

Kalaset varade ganska länge och jag hade inte börjat med maten vid halv femsnåret så min käre make åker för att köpa en pizza så jag slipper stressa. Under tiden berättar min vän att hennes vän sagt att vi ville bli av med dem för vi inte lagat mat ännu! Till saken hör att hon hörde vad min vän sa och blev skit sur! Hon skämdes väl!! Hon tog iaf sitt pick och pack och lämnade vårt hus utan min vän! På väg ut genom dörren sa hon:  Dra åt hel...e!!! Jag blev lite chockad! Beter man sig på ett sådant sätt när jag ställt upp för dem? Bäddat åt dem på kvällen, fixat frukost, de fikade på allt som bjöds på kalaset. Ändå var hon inte nöjd. Tack och lov var min karl inte så ledsen över att de stuckit.

Jag kommer att träffa dem igen nästa lördag på ett bröllop! Vi får väl se vad de gör för tokigheter då .



Ovido - Quiz & Flashcards