Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Saturnus - 3 oktober 2009 23:02

Ja, idag har jag varit på BH-skola och köpt mig en korsett. Jisses vad häftigt. Jag som är tjock som en jag vet inte vad blev hur slank som helst! Och vilken hållning! Den var "lite" dyr" men det är jag väl värd! Ska bli så kul när den kommer! Jag rekommenderar er alla att gå på en sådan vising om ni får chansen! Ja, ja det kostar pengar men om vi kvinnor inte tar hand om oss själva så är det väl ingen annan som gör det heller!


En sak som jag tycker är lite jobbig eller kul eller hur man nu ska se på saken. Jag har ju planerat att gå ner i vikt och då kommer ju korsetten bli stor. Men då får jag ju köpa en ny eller hur!!! Bättre att lägga pengarna på snygga underkläder än på skräpmat tänker jag!!


Jag ska också gratulera mig till en viktnedgång på 5 kilo på fem veckor! Jag är nöjd!!!


Det är bara att fortsätta kämpa på!


Jag har faktiskt unnat mig lite gott (och det har verkligen varit lite) den här helgen för annars kommer det ett himla sug snart och det kommer jag inte klara! Man måste ju njuta lite av livet!


Så jag önskar er alla andra som kämpar lycka till och även till mig själv. Jag är på väg ner men det krävs en hel del till för att jag ska nå mitt mål!


Ha det underbart!



Ovido - Quiz & Flashcards