Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Saturnus - 16 oktober 2009 23:24

Ja, det har varit en relativt tuff vecka med begravning. Inte alls roligt att bevittna när en människa som man kände sänks ner i sin grav för den sista vilan. Personen  ifråga var inte egentligen nära mig förutom genom jobbet. En av mina elever som jag följt sen januari förra året då jag startade på mitt nuvarande jobb. Personen var helt otroligt stark och positiv hela tiden. Det var bara framtiden som gällde. Tyvärr blev den inte så lång för dig! Vila ifrid!


annars har veckan varit lite seg. har inte kunnat träna som jag brukar pga olika orsaker. Idag var jag i alla fall iväg på ett pass. Jag känner mig så stark! Helgen kommer gå snabbt! Det är träningar och uppdrag som ska göras. Inte alls kul men det måste göras!!! jag vill bara vila en helg utan att gör anågot speciellt. kanske till jul kan  jag lägga in en helg där jag bara kan slappa!


Ja, slappa kan jag nog inte om jag inte får någon tjänst till våren. Jag hänger löst kan man säga!


Jag hoppas verkligen att jag får vara kvar och jobba med de deltagare som jag har nu. Det skulle kännas bäst för mig men jag är medveten om att det kan bli något annat eller inget alls. Jag känner i alla fall att chefen är nöjd med det jag gjort! Det känns bra!!!


Nej nu väntar sängen!

Natti natt!



Ovido - Quiz & Flashcards