Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Saturnus - 21 oktober 2009 22:15

Då har jag tränat och det blev bara ett pass men fick en så bra komlimang så jag kommer leva på det ett bra tag. En av mina gymnaster kom fram till mig och sa vilken energi jag har och att det verkligen syns skillnad på hur jag gympar och vilken styrka jag har. Jag har ju märkt det själv men man tror ju inte att andra ska märka! Jag blev i alla fall väldigt nöjd med mig själv. Så jag kan lägga mig glad och nöjd. Skrattande


Ett kort inlägg men jag var bara tvungen att få ner det.


Natti natt och sov så gott i natt!

Av Saturnus - 21 oktober 2009 17:13

Veckan har varit tuff! Började måndagen med att fara runt från tandläkaren till vårdcentralen och därifrån till lasarettet. Emellan var jag bara en sväng till jobbet! Vårdcentralbesöket visade att äldsta dottern har halsböld! Fy bubblan! Vi var ju till jourcentralen en vecka sedan och då sa de att det var inget allvarligt. Men det var det ju visst! På lasarettet fick dottern sedan en hemsk upplevelse och jag med. Att skära inuti halsen och sedan låta varet rinna ut ur munnen det var bra äckligt. Jag var tvungen att gå ut. Kunde bara inte stanna och titta. I tisdags var vi där igen för det ska tömmas varje dag tills det är slut på var. Tack och lov kom inget var. Så idag slapp vi kontrollen och att tömma. Imorgon däremot är det dags att åka till lasarettet igen för att se om det blivit bra eller inte! Damen mår i alla fall mycket bättre. Hon måste må bättre för hon tycker att det är tråkigt att inte få gå till skolan!


Annars är det full fart hela tiden. Jag tränar så gott som varje dag och igår blev det två pass på raken. Oj, vilka muskler jag börjar få och maken säger att jag blivit mindre lite här och där. Så det är väldigt roligt. Träning är ju så roligt. Ikväll blir det mitt egna pass och eventuellt stannar jag på boxen efter. Det är ju en sådan kick att få sparka och slåss. Det betyder ju inte att jag är en galning som vill slåss utan bara få avreagera mig och faktiskt varva ner. Det kan ju tyckas konstigt men så är det. Jag lovar att jag sover som en gris efter passet!


Nej nu ska jag ladda lite inför mitt pass. Det är ju en fördel om jag själv kommer ihåg vad jag ska göra. Jag tror jag hinner gör om några steg i passet! Det är kul med variation!!


Tack för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards