Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Saturnus - 18 oktober 2009 22:07

Morgonen var ju lite spretig till en början. Skjutsa en till samling 7.15 Nästa skulle på träning till 9 men det tog gubben. Trots skjutsandet blev morgonen en underbar start på dagen. Städade lite hemma och sen gick jag till mor min som kom hem igår. Det blev en bra dag med god mat och fika. Brorsan och hans respektive med killarna kom också.Senare var det dags för mig att träna. det blev styrkepass som vanligt. Vi hade vikarie och oj vad hon körde. Jag la på lite mer vikter än jag brukar för jag blit ju bara starkare och starkare. Ni skulle känna på mina biceps. Jag som hade hängarmar har lite muskler nu. Jo, hänget finns ju självklart kvar till en viss del men bort ska det så småningom!!!  Som sagt en underbar dag med relativt lite stress.det var också helt underbart att bli klippt och få ögonbrynen plockade. Lite omhändertagen blev jag alltså idag! Trevligt!!


Imorgon ska två av barnen till tandläkaren och jag jobbar till 19.00 Inte det roligaste att jobba så sent men fördelen är att det är gjort för veckan och jag kan börja lite senare. Det skadar ju inte efter en helg.


Nej, nu ska linserna ut ur ögonen och jag ska gå och läsa lite i sängen innan jag försöker sova.


Natti natt och sov så sött alla ni därute!



Ovido - Quiz & Flashcards