Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Saturnus - 17 oktober 2009 23:47

Ja då var det helg och vila! Vila??? Vad är det ???Halva dagen gick åt till att vara i cafeterian med handbolen. Andra halvan gick åt till att med på maskerad.Eller se till att allt fungerade på maskeraden. det var helt ok att vara där men jag blev bara så trött. Imorgon ska jag upp tidigt (6.30) för damen ska iväg på bortamatch. Sen kommer lilla damen kompis för att leka. Efter det ska jag snabbt iväg med killen på handbollsträning. Kanske kommer bror min till oss en stund. Jag måste hinna hälsa på hos mamma. Hon har kommit hem efter två veckors resa.Kl 16 är det sans för lilla damen och fotboll för killen. kl. 19 ska jag på träning. Ja sen är helgen slut och det är dags att ladda för att jobba på måndag! Tack o lov kan jag komma lite senare på måndagar eftersom jag jobbar sent.


På höstlovet ska jag vara ledig två dagar mitt i veckan. det ska bli riktigt skönt. Det är ju dock barnens vecka så de måste jag underhålla och se till att lovet blir bra för dem.


Ja jag har en hel del att göra men jag är den personen som gillar detta. det jag är lite rädd för är att jag ska bli så stressad som jag var förut när mina panikattacker kom! Inge roligt!!! Jag är ju dock medveten om det så jag ska kunna ta det lugnt ibland. Min kollega frågare när jag vilar och  jag kunde inte riktigt svara på den frågan.  Jag undrar själv när vilar en fyrabarnsmamma?


Nej nu ska mamman vila en stund. Till imorgon bitti!



Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards