Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Saturnus - 22 oktober 2009 22:42

Vad kul! Jag ska få massage på söndag av en bekant. Hon är riktigt duktig. Det ska bli helt underbart. Jag har ju tränat och tränat och jag känner att jag behöver mjuka upp kroppen lite! Efter det blir man helt mör och trött och då passar det ju så bra med att sitta och  lyssna på en ljusvisning. Kanske jag kan handla lite ljus för att mysa dessa mörka kvällar. Jag älskar ju ljus. Lite tv till och sen är det läggdags!  Sova är skönt men jag vill titta lite på tv innan jag lägger mig idag!



Hej svejs!

Av Saturnus - 22 oktober 2009 16:52

Oh, vad härligt när stora damen nu mår bättre. Vi behöver inte ta oss till lasarettet någe mer. Om det skulle bli värre så ska vi självklart tillbaka men vilken skillnad på tjejen! Hon är ju glad och uppåt igen! Annars flyter det på i vanlig takt. JObbar och trivs som fisken i vattnet. det enda som ibland kan rubba mitt humör är att jag inte vet om jag kommer få fortsätta jobba. Kanske man är arbetslös i jauari! Det vill jag ju inte! Och om jag får jobb vet jag ju inte vad jag ska göra. Blir det samma som nu eller ska jag göra något annat. Ja, ja jag får ta den smällen när det kommer!


Nu är det lite vila och sen ska jag faktiskt göra ett CV som jag kan använda i in min ansökan! Sen blir det aerobic för hela slanten!


Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards