Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Shoppat på nätet!

Av Saturnus - 1 november 2009 21:42

Idag har jag spenderat pengar. Stora damen ska äntligen få en ny säng så att minsta damen kan få ärva hennes! Det var verklgien på tiden! Sedan blev det en ny matta till köket och nya julgardiner til köket också! Jag ade velat handla mer men måste tänka på att det snart är jul och det går åt en hel del pengar till jul! Det är alltså dags att börja handla julklappar! Det ska bli roligt iår eftersom jag har ett jobb och en fast inkomst som är det dubla jämfört med förra året!


Var ute på promenad i en timma idag! Det var riktigt underbart att bara gå och lyssna på musik för mig själv. Verkligen välbehövligt! Var även till mama en stund och bubblade!


Har nu varit ledig sen i torsdags och mår helt ok. I torsdags var jag hängig men idag mår jag bra! Tyvärr kan jag inte säga det samma om stora damen! Hon har fått ont i halsen igen och det verkar som halsbölden är på väg tillbaka. Utöver det har hon utslag som kliar! Jag hoppas att hon inte har körtelfeber.  Det är lite samma symptom.Imorgon måste jag ringa öron, näsa , hals igen för att se om de måste titta på halsen! Minstingen ska till tandläkaren och det blir jag som följer med. Imorgon är det också min långa dag på jobbet (till 19.00) Har i alla fall en underbar avslutning på kvällen. Min kära vän kommer och jag får massage! Spikmattan ska jag ju bara ha men tills jag köpt den så får vännen knåda min kropp! Så min ledighet har varit helt ok. Jag har haft lite svårt att vara still men det var något som jag verkligen behövde. Bara varva ner och ta det lugnt! det som jaghar så svårt att göra! det är bara att intalal ssig sjlv att man måste!


Nu är det dags att bara sitta i soffan en stund och sen är det dags för en god natts sömn!


Så god natt alla ni där ute!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards