Alla inlägg den 4 september 2008

Av Saturnus - 4 september 2008 15:17

Det skulle inte kunna vara bättre just nu! Härligt underbar förmiddag! Nöjd med mig själv.

Har tränat två dagar i rad. Ätit relativt ok och idag ska jag på aerobic. Har verkligen saknat arobicen!

Var på samtal med rektorn på skolan där jag ska jobba 3 timmar i veckan och chansen att jag får jobb där är väldigt stora! Det är c-uppsatsen kvar och i januari är jag klar lärare (förutsatt att jag fixar c-uppsatsen så klart!). Wish me luck!

Jag längtar till dagen då jag får gå till smörgåsfabriken och säga upp mig! Ska bli så skönt! Någon annan med starkare psyke får gärna ta mitt jobb!

Livet leker med andra ord just nu!

Måste skaffa kläder till barnen till bröllopet. Jag ska ha min kurdiska klänning.


All for now!



Ovido - Quiz & Flashcards