Alla inlägg den 28 september 2008

Av Saturnus - 28 september 2008 22:21

Som förälder till barn som idrottar ska man vara delaktig i en hel del aktiviteter så som att stå i en cafeteria! Det är väl ok isig men när man ska stå och det inte ens finns en enda kund. Oj, då blir jag less! Har ju inte så mycket tid till andra saker just nu så all dötid som är värdefull för mig måste jag utnyttja till max!

Nästa vecka har min äldsta mellanbarn sin första handbollsmatch som seriespelare! Coolt! Då måste jag bara närvara och heja på tjejerna!


Idag har jag annars pluggat och tvättat och städat! Snart hägrar lite mer plugg!


Måste klar av vår uppgift till första delkursen! Hittills är 2-3 sidor skrivna! Vi kommer klara det galant men min medskribent har nu lyckats få vattkoppor. Hennes son hade ju det förra veckan! Nu är det hennes tur! Eller otur kanske jag ska säga!


Nati natt alla!

Ovido - Quiz & Flashcards